Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mai 2012

Litt Helge humor ;)

Det går opp og ned her i verden, det er derfor det blir så mange av oss ;)


En grei måte å avsløre gubben på er å strø bakepulver på pikken hans. Om du høre det bobler når han kommer hjem, er det bare å klappe til han med steikepanna...;-)
Hvorfor menn blir så gløggenår de har en elskovstund?Fordi de da er tilkoblet et geni...;-)


-Som gubben sa til kjerringa.
- I kveld skal vi leke støvsuger.
- Du suger å jeg brommer...
:) God helg


Hvis du har passert 60 år og våkner opp en morgen,
uten å ha vondt et eneste sted,
da er du antakelig stein død...


Godt voksen kvinne med sterk kløe i "gamla" tror hun har fått flått, drar til legen, å skrever i stolen da hun utbryter: Er det flått? Legen: Flott og flott, fru Blom!!


En liten fugl fryser nesten ihjel på bakken, men blir reddet av at ei ku driter på
den. Inne i den varme kuruka våkner fuglen til liv og begynner å kvittre.
Dette hører en katt som graver opp fuglen og spiser den.


LÆRDOM:Ikke alle som driter på deg er din fiende.
OG den som drar deg opp av dritten er ikke alltid din venn.
SÅ HUSK:: Hvis du er varm og trygg, slutt å pip!! ♥♥♥


Skjønnhet kommer innenfra,derfor står jeg her å gaper...:)


En trailersjåfør fra Vesterålen var innom Oslo og lastet både vogn og tilhenger med toalettpapir. Han kom til å overhøre en samtale mellom to av arbeiderne på fabrikken. De kunne ikke forstå hva de skulle med alt dette toalettpapiret nordpå. Man hadde vel knapt nok et klosett der oppe, mente de. Sjåføren klarte ikke å dy seg. Han gikk bort til karene og sa: Æ e så enig, så enig. Æ kainn heller ikkje skjønn ka vi ska me ailt dette papiret nordpå, når alle rævhollan e her i Oslo. :)

Jeg er som ei lyspære!! Av og til smeller jeg, noen ganger blunker jeg ;-) Men stort sett gløder jeg :-D


Alt toalettpapir som selges i Norge SKAL være 2-lags.. STATEN skal ha kopi av alt vi gjør" .......:)

 
Hvorfor fjerter menn så mye mer enn kvinner?
Fordi kvinner ikke kan holde kjeft lenge nok til å bygge opp tilstrekkelig trykk..;-)).


Jeg er ingen modell.
En modell er bare en kopi av den ekte varen...:O)



"Sto og så meg i speilet, og tenkte på setninga : Min kropp er mitt tempel ! - Lurte da på - hvilket århundre blei det bygget ? Hvem f.. har godkjent påbygget ? Og hvor er vaktmesteren som står for vedlikehold ???"

En høne og et egg ligger i sengen.
Egget ligger med ryggen til hønen og ser furtent ut.
Hønen smiler fornøyd, strekker seg bedagelig og tenner seg en røyk.- Jaja, sier hønen: - Da fikk vi endelig svaret på DET spørsmålet! ;)


Dame pekte på ølvomma til en gubbe og sa:"er det Borg eller Ringnes?".
Han ble litt paff og svarte:"har ikke peiling, men det er en kran under der om du vil smake ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar